Nu are nici un sens aceasta fraza? Ai recitit-o?În timpul iernii, reformuleaza nu suna bine. Pielea devine crăpată (ai repetitie imediat dupa), sinusurile noastre încep să se usuce și chiar și articulațiile devin mai rigide. Ca rezultat, membranele mucoase din organism încep să devină iritate şi produc mai mult mucus, fiind un teren propice pentru răceli, gripă și bacterii. Dar nu îți face griji, natura oferă antidotul pentru toate aceste probleme prina limentele pe care le mâncăm.

Iată5 tipuri de alimente care te vor ajuta să te încălzești în această iarnă, pentru a evita apatiția răcelilor, pentru a îmbunătăţi digestiași a te simți mai bine fizic.

  1. Legume „subterane”

Ridichile, sfecla, morcovii, cartofii, cartofi dulcii și toate legumele care cresc în pamânt toată vara sunt grele și mai dense, ceea ce le face ideale pentru sezonul rece. Rădăcinoasele sunt, de asemenea, bogate în fibre, minerale, vitamina A și vitamina C, și încărcate cu antioxidanți, toate fiind un sprijin iarna.

  1. Mai multă grăsime

În timpul lunilor de iarnă, o dietă mai bogată în grăsimi previnerăcirea corpului, împreună cu substanțele nutritive de care avem nevoie pentru a ne repara, reconstrui și întineri înainte de a veni primăvara. Peștii migratori de apă rece din Alaska au o mulțime de acizi grași esențiali cu adevărat importanți, cum ar fi Omega-3. De asemenea, folosiți mult ulei de măsline și ulei de nucă de cocosîn timpul lunilor de iarnă.

  1. Mai multe proteine

Proteinele sunt mult mai necesare în timpul iernii. Poți găsi cu belșug proteine în în nuci, semințe, spirulină, iaurt și ouă. În timpul iernii, proteinelesunt elemente nutritive esențiale pentru rezistența structurală, sănătatea pielii, imunitate și multe altele.

  1. Alimentele fermentate

Fermentația, care este menită să păstreze legumele pentru iarnă, sprijină imunitatea microbiană a intestinuluiîn timpul lunilor de iarnă. Alimentele fermentate la cald, de asemenea, aduc un beneficiuorganismului în timpul iernii. Încearcă să consumi mai multe alimente fermentate precumbrânză, iaurt și varză acră.

  1. Mai multe fibre

Alimentele bogate în fibre sunt eficiente în perioada de toamna și iarnă pentru a sprijini o mai bună sănătate intestinală. Fibrele ajută digestia și creează un tranzit intestinal normal. Ayurveda vede eliminarea ca fiind un proces benefic,  un mod al organismului de a scăpa de căldura care se acumulează la sfârșitul verii. Această căldură în exces se transformă în uscăciune (și constipație), în cazul în care nu este disipată. Puteți obține o cantitate mare de fibre din grâu, semințe, legume boabe, secară și orez. Merele conțin, de asemenea, o mulțime de fibre.