Oamenii de ştiinţă au studiat mult timp legătura dintre genele noastre şi sănătatea noastră. Acum, într-o zonă tot mai mare de cercetare științifică, ei studiază legătura dintre un intestin sănătos și bacteriile din intestinele noastre în cazul multor boli.

Intestinul nostru este format din mai multe părţi individuale: gura, esofag, stomac, intestine şi toate alcătuiesc sistemul nostru gastro-intestinal. Colonul este în principal responsabil pentru procesarea produselor alimentare și a absorbției de nutrienți. De asemenea, este foarte important pentru sănătatea noastră să avem un intestin care funcșionează corespunzător.

O caracteristică importantă a intestinului – așa cum se referă la o sănătate bună – este buna funcţionare a bacteriilor bune sau microbilor. Corpul uman este plin cu bacterii microbiene.

Luați în considerare acest lucru: pentru fiecare din miliardele de celule pe care le avem, există aproximativ 10 celule microbiene. Aceste celule microbiene sunt active în fiecare parte a corpului: în interiorul gurii, pe piele, în organele genitale, în nas și în intestine.

De ce este importantă sănătatea intestinului?

În trecut, oamenii de știință au înțeles rolul important pe care microbii îl au asupra sănătăţii noastre. În prezent, oamenii de știință au descoperit impactul crucial pe care un microbiom sănătoas – colecția de microbi din corp – îl are asupra bolilor.

Există o șansă ca microbiomul să fie asociat cu fiecare boală la care vă puteți gândi – diabet, cancer, autism. Și zona în care bacteriile au un impact foarte mare este instinctul.

Sistemul nostru gastro-intestinal îndeplinește mai multe funcții care contribuie la sănătatea și bunăstarea corpului. Ca atare, starea de sănătate a intestinului noastru are un impact direct asupra modului în care ne simțim în orice moment.

Printre funcţiile intestinului nostru se află:

– Reglementarea sistemului imunitar

– Absorbția de substanțe nutritive vitale

– Protecție împotriva toxinelor și a agenților patogeni

– Reducerea inflamației

Ce fac diferit oamenii cu un intestin sănătos?

Iată 6 lucruri importante pentru sănătatea intestinului:

  1. Ei consumă alimente probiotice

Probioticele sunt bacterii vii care sunt bune pentru sănătatea organismului, în special a sistemului digestiv. Aceste bacterii bune se găsesc în mod natural în corpurile noastre, dar ar trebui să fie consumate sub formă de alimente pentru a asigura o aprovizionare adecvată.

Există mai multe alimente bogate în probiotice, alimentele fermentate – cum ar fi chefir, kimchi și varză acră – sunt surse excelente. Alte surse includ anghinare, banane, usturoi şi ceapă crudă. Alimentele naturale sunt cu siguranță recomandate pentru cineva care caută să adauge probiotice în propria dietă.

  1. Ei au un program de alimentație sănătoas

Pentru ca sistemul digestiv să funcționeze corect, este important să se mențină un program de alimentaţie sănătoas. Motivul este că instinctul nostru trebuie să înceteze funcţiile digestive pentru a efectua activitatea de eliminare a deșeurilor și a bacteriilor – un proces care durează, în general 1,5 – 2 ore. În mod natural, atunci când mâncăm, sistemul digestiv accelerează și toate celelalte funcții digestive sunt oprite. Din acest motiv, este încurajat să se ia pauze între mese și să se mențină un program de alimentaţie sănătoas.

  1. Ei se mențin hidratați

După cum am menționat, intestinul îndeplinește sarcinile de rutină de curățare a deșeurilor nedigerate și a bacteriilor nocive. Apa este un element important al acestei întrețineri, deoarece intestinul necesită proprietățile H2O pentru eficiența ciclului bacteriilor prin tractul digestiv.

  1. Evită alimentele procesate și zaharul

Bacteriile care nu mai au nici un scop digestiv, cunoscute și sub denumirea de bacteriile rele, se gpsesc în alimentele nesănătoase. Consumul excesiv de alimente rafinate, procesate sau alimente care conțin zahăr sunt o hrană pentru bacteriile rele și ar putea duce la proliferarea bacteriilor rele și la perturbarea echilibrului bacterian din tubul digestiv.

  1. Monitorizează nivelurile de stres

După cum probabil toți dintre noi știu, conexiunea minte-corp este un lucru real. Stresul afectează în mod negativ o multitudine de funcții fiziologice și psihologice – și acest lucru include digestia. Motivul este acela că stresul iniţiază creierul „luptă sau fugi”, împiedică fluxul normal şi încetinește procesul digestiv. Stresul de natură cronică poate face ravagii în special asupra intestinelor noastre. Ca atare, este important să se cerceteze și să caute activități care pot reduce stresul.

  1. Utilizează suplumente probiotice

Având în vedere faptul că multe alimente probiotice sunt disponibile, suplimentarea cu probiotice poate să nu fie necesară. Cu toate acestea, suplimentele probiotice sunt foarte convenabile și, în general, eficiente. Există un număr mare de suplimente disponibile, astfel încât efectuarea unor cercetări pentru a lua o decizie poate fi avantajoasă.

Cordyceps – antibioticul natural care nu atacă sistemul digestiv

Chiar dacă evităm să luăm antibiotice atunci când avem o problemă de sănătate, de multe ori suntem nevoiți să o facem pentru a înlătura bacteriile care ne afectează organismul. Pentru a nu ne provoca și mai multe probleme de sănătate, specialiștii în medicină alternativă au adus în România un nou concept – antibioticul natural, care nu afectează în niciun fel organismul uman, ci acționează exclusiv asupra problemei de sănătate.

Cordyceps este un produs natural, care conține un extract de înaltă puritate din Ciuperca tibetană și din Șofranul de India. Această combinație este foarte eficientă mai ales în afecțiuni ale ficatului, în cele respiratorii, fiind în același timp imunostimulator și imunomodulator. Renunțați la antibioticele clasice care ne aduc mai multe probleme de sănătate, apelați cu încredere la antibioticul natural care vă va remedia situația, fără a avea vreun efect negativ. Nu ratați ocazia de a cumpăra 4 cutii de Cordyceps la prețul redus de doar 280 lei. Profitați de ofertă acum.

cordfin-2-2