Metabolismul este procesul prin care organismul transformă ceea ce mâncăm şi bem în energie. După consumarea unui aliment sau băutură, procesele metabolice amestecă caloriile derivate din produsele alimentare cu oxigen, iar produsul secundar este energia furnizată necesară pentru celulele corpului.

Vom vedea că alimentația și metabolismul sunt legate în mod inextricabil; de multe ori să se hrănească unul pe altul, și joacă un rol cheie în sănătatea noastră generală. În cele ce urmează, vom discuta despre metabolismul mai exact, despre lucrurile pe care le putem face pentru a transforma metabolismul nostru într-o mașină de ardere a grăsimilor.

Iată 7 moduri de a obține arderea grăsimilor:

Prelungește perioada de odihnă!

Cantitatea și calitatea somnului nostru are un mare efect asupra metabolismului. Oamenii care nu se odihnesc modifică hormonii apetitului, crescând probabilitatea fie de supraalimentare, fie de consum de alimente nesănătoase.

Într-un studiu efectuat de Universitatea Stanford şi Universitatea din Wisconsin, adulţii care au dormit timp de cinci ore sau mai puțin pe noapte au avut un nivel crescut de hormoni care stimulează sentimentul de foame.

Specialiștii recomandă adulților minim de 7-8 ore de somn în fiecare noapte. Tinetii (adică tineri adulți, adolescenți, copii de vârsta şcolară, preşcolari, copii mici, copii și nou-născuți) au nevoie de 8 până la 17 ore de somn pe noapte, potrivit Fundației Naţionale de Somn.

Fă mișcare!

Activitatea fizică joacă un rol important în funcționarea metabolismului. Ne-am spus asta de multe ori, dar merită repetat: exercițiul fizic nu trebuie să fie o corvoadă. Există o mulţime de lucruri care se pot face pentru a obține cantitatea recomandată de activitate fizică zilnică: aerobic, jogging, alergare, înot, tenis, mersul pe jos și lista poate continua. Toate aceste reglează ritmul cardiac şi metabolismul.

De asemenea, este indicat sa se efectueze doua sesiuni de exercișii fizice pe zi. În mod ideal, ar trebui să vizeze 60 de minute de activitate fizică în fiecare zi, dar orice tip de mișcare este sănătoasă.

Trezește-te mai devreme!

Poate suna redundant, dar micul dejun este cea mai importantă masa a zilei, iar acest lucru este foarte important pentru metabolismul. Chiar și un mic dejun rapid, nutritiv este în regulă. Ia niște fulgi de ovăz sau un baton de cereale, dacă trebuie.

Desigur, realizează câteva exerciții, dacă este posibil!

Mănâncă, mănâncă, mănâncă!

Chiar ar trebui să scapi de ideea „de trei ori pe zi”. Motivul? Pentru că mai sănătoasă pentru starea generală de sănătate, inclusiv pentru metabolism, este a mânca 5-6 mese mici pe zi. Consumul de alimente sănătoase de cinci sau mai multe ori pe zi stimulează metabolismul prin asigurarea unui flux constant de energie.

Desigur, în principal, mănâncă alimente sănătoase și nutritive (de exemplu, fructe, nuci, legume, etc.), atunci când urmezi această dietă.

Un bonus: mănâncatul mai des pe tot parcursul zilei mărește puterea creierului tău, de asemenea!

Bea mai multă apă!

Apa este într-adevăr un elixir magic; acesta nu conţine calorii, dar este de neprețuit pentru sănătate.

Efectele de deshidratare sunt dăunătoare pentru obiectivele noastre de sănătate, inclusiv obiectivul de a mânca sănătos. Fiziologic, creierele noastre au un mod de a interpreta setea de foame, iar noi suntem mai susceptibili de a consuma alimente nesănătoase.

Iată o idee. Data viitoare când te confrunți cu senzația de foame înainte prea devreme, bea un pahar de apă și așteaptă 20-30 de minute. Dacă îți este încă foame, mănâncă ceva, dar încearcă să alegi ceva sănătos.

Crește cantitatea de calciu!

Cercetările arată că, depozitele de calciu pot creşte rata metabolismului. Desigur, acest lucru se poate manifesta prin pierderea în greutate, de asemenea.

Mănâncă alimente picante!

Pentru aceia dintre noi care iubesc un fel de mâncare picant, aceasta este o veste foarte bună. Alimentele picante și ingredientele de acest fel pot stimula metabolismul.

Acesta funcționează astfel: atunci când vom mânca alimente picante, temperatura corpului nostru intern se va ridica. Atunci când temperatura corpului nostru creşte, căldura este eliberată. În consecință, nivelul metabolic creşte şi arde grăsimea stocată ca energie.

De asemenea, alimentele condimentate au demonstrate că pot crește sentimentul de saţietate sau de plenitudine.

Natural 100% Zeolit – pentru buna funcționare a metabolismului

Zeolitul este compus dintr-un grup unic de minerale cu sarcină negativă, organizat într-o structură în formă de fagure, structură ce-i oferă acestuia capacitatea unică de a atrage metalele grele şi materialele radioactive. Acesta este eficient pentru tratarea afecțiunilor și asigură buna funcționare a metabolismului pentru arderea grăsimilor. Profitați de ofertă și cumpărați 4 cutii de Zeolit la pteț de 2, numai 180 de lei! Comandați acum!