Când vine vorba de proteine, există o concepție greșită comună cu privire la cât de mult avem nevoie, de fapt, într-o dietă zilnică. Iar pentru cei care fac mult sport, mulți oameni consider cp trebuie să aibă o dietă bogată în proteine ​​pentru a construi musculatura şi a ajuta la pierderea în greutate. Dar, cât de mult este prea mult?

Asociaţia Dietetică Americană spune că majoritatea adulților activi au nevoie să consume doar 0,8 grame de proteine ​​pe kilogram de greutate corporală pe zi. Deci, pentru cei care sunt consumatori de carne la fiecare masă,  să știți că ingerați de aproximativ cinci ori mai multă carne decât aportul zilnic recomandat. Pe de altă parte, prea puține proteine ​​este un lucru la fel de rău. Malnutriția poate duce la o afecțiune numită kwashiorkor și poate provoca, de asemenea, o creştere deficitară, pierderea masei musculare, scăderea imunității, o slăbire a inimii și a sistemului respirator și chiar moartea.

Carnea este adesea privită ca fiind una dintre cele mai importante surse de proteine, însă există surse vegetale cu ajutprul cătora putem consuma cantitatea de proteine necesare pentru corp. Dar, există o mulțime de concepții greșite cu privire la această ideologie, care ar trebui să fie clarificată. În primul rând, avem nevoie să consumăm alimente care ne oferă cei nouă aminoacizi esențiali pe care corpurile noastre nu sunt capabile să îi creeze pe cont propriu.

Iată care sunt alimentele vegetale care conțin proteine:

Semințele de chia

Există o mulțime de beneficii ale acestor seminţe puternice. Ele conțin 4 grame de proteine ​​în fiecare 2 linguri, ajută digestia și oferă o senzație de sațietate pentru mai mult timp. De asemenea, acestea oferă toți aminoacizii esențiali de care organismul are nevoie. Le puteți consuma cu iaurt, fructe proaspete sau alte rețete sănătoase.

Iaurtul grecesc

Vorbind de iaurt, el este, de asemenea, o opțiune care conține multe proteine. Acest tip de iaurt conține de 2 ori mai multe proteine decât cel obișnuit. Este excelent pentru un mic-dejun sau o gustare sănătoasă.

Quinoa

Acest tip de cereală foarte cunoscută este o altă sursă de proteine care a devenit foarte apreciată pentru beneficiile sale asupra organismului. Cu  un conținut de 8 grame de proteine ​​la fiecare ceaşcă, nu e de mirare de ce. Este, de asemenea, o alternativă a orezului, deoarece conține o cantitate impresionantă de fibre și fier.

Soia

Singura legumă care este un adevărat sistem complet de proteine soia, înlocuiește foarte ușor carnea, având un aspect apropiat. O jumătate de cană de soia are aproximativ 34 de grame de proteine, în timp ce o jumătate de ceaşca de carne de pui conține aproximativ 17 de grame.

Lintea

La numai 18 grame de linte consumată, aceasta vă oferă 37 la sută din aportul zilnic de fier recomandat. Aceasta conține, de asemenea, mai mult de jumătate din aportul zilnic de fibre recomandat și ajută la scăderea colesterolului. Supa de linte este delicioasă!

Semințe de cânepă

Având 10 de grame de proteine în numai o porţie alcătuită din 2 linguri, cânepa este o sursă a tuturor celor nouă aminoacizi esențiali. Dacă eşti vegetarian, acestea ar trebui să fie pe lista ta, deoarece conțin acizi grași esențiali, cum ar fi Omega-3.

Migdalele

Pentru o gustare plină de proteine, alege migdalele. Sunt sațioase și foarte sănătoase, iar acestea pot fi consumate simple, fie în salate sau rețete delicioase și sănătoase.

Avocado

Pâinea prăjită cu avocado și salată într-un sandviș sau consumate separat reprezintă un adevărat deliciu și o porție sănătoasă de proteine. Acest fruct este un aliment sănătos care se topește în gură. Acesta conține, de asemenea, 2,9 grame de proteine ​​într-o singură ceaşcă cu felii de avocado.

Soul Rain – sursa zilnică de sănătate

Încă din timpuri străvechi plantele, fructele şi legumele au fost întrebuinţate în prevenirea şi vindecarea multor boli! Uneori sunt folosit frunzele, alteori pulpa sau cojile, dar cele mai bogate în nutrienţi sunt seminţele. Soul Rain este o sursă importantă de nutrienți, deoarece conține 17 porții de fructe și legume, acizi grași esențiali Omega 3, Omega 6 și Omega 9, cu ajutorul cărora intensifică, funcţiile inimii, muşchilor, creierului, rinichilor şi sănătatea organismului în sine. Pentru a comanda acest supliment, intrați pe site de unde îl puteți achiziționa la un preț redus de numai 335 de lei. Comandați acum!

soul