Dacă te gândești la plăcintă, îngheţată, chips-uri sau orice altceva nesănătos de care îți este poftă și se întâmplă asta din cauza unor emoții care te incearcă, aceste alimente nu vor schimba modul în care te simți în legătură cu lucrurile pe termen lung.

Produsele alimentare la care tânjești sunt cele care te vor face să te simți mai bine imediat. Dar, în momentul în care termini de mâncat, îți vei relua starea incipientă și vei fi exact în cazul în care ai fost înainte și, probabil, vei avea chiar din nou aceleași pofte.

Ai nevoie să înțeleagi că satisfacerea acestor pofte alimentare ajută doar pentru o perioadă scurtă de timp și că acest cerc vicios trebuie să fie distrus.

Recunoscând că produsele alimentare, chiar și cele mai delicios, nu se schimbă nimic, este primul pas pe care trebuie să-l faci.

Există mai mulți hormoni pe care nu îi putem controla într-adevăr, cum ar fi hormonii în timpul sarcinii. Dar, mulți alții sunt eliberați ca urmare a emoțiilor tale. Odată ce recunoaști că poți să faci ceva, vei fi capabil să manageriezi mult mai bine situația.

Iată câteva sfaturi practice cu privire la modul de a opri pofte alimentare nesănătoase, care sunt declanșate de emoții:

Găsește alte modalități de a reduce stresul. De exemplu:

  • Opteaza pentru o ședința de masaj, decât pentru o porție de înghețată care iți va mări talia.
  • Practica tehnici de relaxare, cum ar fi yoga sau respirație profundă.
  • Caută modalități de a gestiona emoţiile (vorbește cu un prieten, ia-ți un animal de companie, du-te la o plimbare, la teatru sau la film).
  • Mănâncă sănătos. Aceasta va ajuta să vă menţineţi hormonii sub control.
  • Sun-o pe mama ta sau mergi în vizită la ea.

Poftele cauzate de efectele produselor alimentare: Nu-i lasa să te păcălească!

Industria alimentară are multe trucuri pentru a te manipula în consumul de alimente, iar tu vei sfârși dorindu-ți să le consume continuu.

Dar trebuie să fii mai inteligent decât ei! Învață jocul lor. Nu-i lăsa să decidă ce şi cum mănânci.

Iată cum să oprești poftele alimentare cauzate de dependența de alimente:

  • Citește etichetele și învață cum să identifici numele ingredientelor complicate utilizate în produsele alimentare.
  • Cel mai probabil ingineria alimentară te-a cuprins deja, așa că acum trebuie să modifici preferințele și să revii la alimentele sănătoase. Fă-o încet. În caz contrar, va fi mai greu să reușești.
  • Gătește-ți propriile mese, este cel mai bun mod de a ști sigur ce mănânci cu exactitate. Vei putea evita conținutul de zahăr adăugat și multe alte ingrediente nedorite pe care le vei găsi de obicei în produsele alimentare prelucrate.
  • Află care sunt alimentele cu un conținut mare de zahăr, grăsimi și sare, astfel încât să le poți evita. Iată câteva exemple populare: chipsuri de cartofi, biscuiţi, snacks-uri, batoane de susan, etc.
  • Să recunoaști faptul că ambalajele atractive pot face să poftești la alimente nesănătoase.

Pentru a face acest lucru, trebuie să:

  • Mânci numai atât cât organismul tău are nevoie (cantitate).
  • Lasă suficient timp între mese (frecvenţa).
  • Combină mesele în mod corespunzător (amestec).
  • Alege alimente cu indice glicemic scăzut (de calitate).

Cantitate: Care sunt cantitățile sănătoase pentru carbohidraţi?

Ar trebui să învățăm și să rămânem la cantități sănătoase din orice aliment, nu numai carbohidraţi, desigur. Dar este deosebit de important pentru produsele alimentare care conțin mult de zahăr (amintește-ți, carbohidraţii sunt o formă complexă de zahăr).

Nu ar trebui să mănânce mai mult decât o porţie sănătoasă de carbohidraţi, care este o cană.

Frecvenţa: Cât de des ar trebui să mănânci?

Nu mânca prea des, astfel încât organismul să nu lucreze continuu.

Ar trebui să mănânci de patru ori pe zi: micul dejun, prânz și cină, precum și o gustare dimineața sau după-amiaza, în funcție de când ai nevoie de ea. În mod ideal, aceste mese ar trebui să fie la un interval trei-patru ore.

De exemplu, dacă ai un mic-dejun devreme și un prânz târziu, ai nevoie de o gustare de dimineață

Amestec: Cum se pot combina mesele în mod corespunzător?

Fibrele, proteinele ​​și grăsimile fac absorbția de zahăr mai lentă și mai puțin eficientă, reducând astfel riscul de pofte alimentare.

De fapt, combinația corectă de mese va fi asociată cu cele două aspecte anterioare: cantitatea (vei fi capabil să rămâi la porţiile sănătoase) şi frecvenţa.

Fiecare masă trebuie să conțină o porție indicată de proteine ​​şi grăsimi şi trebuie să eviți mesele care constau doar în dulciuri sau carbohidraţi.

Calitate: Cum alegi ce să mănânci?

Alege alimente cu sarcină glicemică scăzută. Astfel de alimente vor elibera glucoza mai lent și te vor ajuta să gestionezi nivelurile de zahăr în mod corespunzător, astfel încât să nu ai pofte alimentare tot timpul.

Soul Rain – o poftă sănătoasă

SOUL RAIN este un supliment alimentar ce se consumă dimineața, fiind echivalentul a 10 porții de legume, 10 porții de fructe și 3 porții de acizi grași, tot conținutul său fiind extras din fructe. Soul Rain este compus din semințe de struguri, semințe de mure negre, semințe de chmion negru și D-riboză. Ca bonus suplimentar, conţine antioxidante din gama powerhouse precum şi resveratrol, care provin din strugurii Chardonnay.

Alege un supliment natural cu un gust natural dulce, care consumat dimineața inhibă pofta de dulce și reface alcalinitatea din organism, astfel încât acesta să nu mai ceară dulcele. Comanda produsul la preţul de numai 335 de lei! Cumpără acum!

soul